KOOPERATIVA poisťovňa, a.s.
úspěšně migrovala klienty.

Celkem bylo zmigrováno:

  • 200 GB dat
  • 5 milionů klientských dat
  • 5 milionů aktivit
  • 7 milionů smluv a s nimi souvisejících záznamů

KOOPERATIVA poisťovňa, jedna z největších slovenských pojišťoven, se s pomocí ARTEX Informační systémy úspěšně přesunula z on-premise prostředí Dynamics 365 do cloudu. Migrace přinesla modernizaci uživatelského prostředí, zvýšení efektivity práce a klade základy pro další rozvoj v oblastech zákaznického servisu a marketingu.

 

Proč volit cestu cloudu?

Cloudová platforma Microsoft Dynamics 365 zastřešuje řadu výhod oproti starším on-premise verzím. Plně odpovídá požadavkům mobilních prodejních týmů díky bezproblémové podpoře různých zařízení a zajištění integrity dat napříč nimi. Poskytuje také přímou integraci s dalšími klíčovými nástroji jako Teams či Outlook pro kompletní interaktivní prostředí.

Hlavním benefitem je však vyšší efektivita všech procesů od prodeje, přes marketing až po zákaznický servis. Nové technologie a možnosti analýzy dat umožňují lepší cílení, vyšší konverze a kvalitnější péči o zákazníky. Neméně důležitým faktorem je postupné utlumování podpory on-premise řešení ze strany Microsoftu ve prospěch cloudových variant, což je nezbytné pro zajištění budoucího rozvoje a udržitelnosti.

 

VYŠŠÍ EFEKTIVITA VŠECH PROCESŮ OD PRODEJE, PŘES MARKETING AŽ PO ZÁKAZNICKÝ SERVIS.

 

Projekt velkého rozsahu

Pro KOOPERATIVU, největšího pojišťovacího hráče na Slovensku a člena silné skupiny Vienna Insurance Group, to byl projekt opravdu velkého rozsahu odpovídající velikosti této společnosti. Zahrnoval důkladnou analýzu všech požadavků na migraci funkčností i obrovského objemu dat. Samotný převod do cloudového prostředí využil špičkový nástroj KingswaySoft pro maximální výkonnost a konzistenci. Následovalo důkladné testování a závěrečné předání do ostrého provozu tak, aby celá změna proběhla bez komplikací.

Celkem se jednalo o migraci neuvěřitelných 200 GB dat, což představovalo přibližně 5 milionů klientských záznamů, 5 milionů aktivit souvisejících s pohledávkami, smlouvami a dalšími záznamy. Při takovém objemu bylo zásadní zajistit vysokou bezpečnost celého procesu s ohledem na citlivost a bezpečnost pojišťovacích dat.

 

Hybridní řešení pro moderní pojetí CRM

Vybudované řešení v cloudové verzi Microsoft Dynamics 365 zůstává provázáno se základními systémy KOOPERATIVY pro kompletní správu pojistných produktů a kalkulací. Zajišťuje tak potřebnou integritu a konzistenci zpracovávaných dat v rozsahu až stovek tisíc denně, bez větších omezení plynoucích z přechodu do cloudu.

To vše při zachování velmi intuitivního a moderního uživatelského prostředí včetně funkcí umělé inteligence. Prodejní týmy tak mají vždy aktuální přehled o zákaznících i příležitostech a mohou využít asistenci AI pro zefektivnění podpory prodejních procesů. Časové úspory díky automatizaci některých rutinních úkonů jim pak umožňují soustředit se na to nejdůležitější – samotné obchodní jednání.

Hlavním přínosem celého projektu je však vytvoření solidní platformy pro další inovace ve všech oblastech zákaznického cyklu. Ať již v první fázi akvizice a prodeje pomocí pokročilých analytických nástrojů, přes kvalitnější servisní podporu, až po účinnější marketing řízený daty.

Celkem se jednalo o migraci neuvěřitelných 200 GB dat, což představovalo přibližně 5 milionů klientských záznamů, 5 milionů aktivit souvisejících s pohledávkami, smlouvami a dalšími záznamy. Při takovém objemu bylo zásadní zajistit vysokou bezpečnost celého procesu s ohledem na citlivost a bezpečnost pojišťovacích dat.

Co o projektu říká KOOPERATIVA poisťovňa

Projekt prechodu CRM z on-premise do cloudu bol vzhľadom na našu veľkosť a zložitosť existujúceho systému náročnou úlohou. Napriek tomu, že prechod zahŕňal mnoho vlastných úprav a veľké množstvo dát, spolupráca s firmou ARTEX bola veľmi dobrá. Ich odborné znalosti a skúsenosti nám pomohli zvládnuť tento proces efektívne a s minimálnymi problémami. Firma ARTEX preukázala vysokú úroveň odbornosti a flexibilitu pri riešení výziev, ktoré sa počas migrácie objavili. Celkovo hodnotíme spoluprácu ako úspešnú a vďaka nej sme mohli hladko prejsť do cloudového prostredia, čo nám teraz umožňuje lepšie reagovať na potreby našich klientov a zvyšovať efektivitu našich interných a predajných procesov

Mgr. Martin Juran,
Head Of Sales Support
KONTAKTUJTE NÁS