Řešení zákaznického servisu
pomocí D365

  • Informace o zákaznících a jejich podpoře na jednom místě – v jediné cloudové platformě
    Je tak možné lépe sladit obchod i servis, zvýšit spokojenost zákazníků, snáze podporovat a řídit pracovníky v terénu a zvýšit jejich produktivitu.
  • Vždy aktuální data – pracovníci servisu mají vždy k dispozici aktuální data, ať už se nacházejí kdekoli, což výrazně zvyšuje jejich produktivitu a schopnost okamžitě reagovat na potřeby zákazníků.
  • Dobře fungující zákaznický servis – to je základem úspěchu většiny zákaznicky orientovaných organizací poskytujících ke svým produktům a službám plnohodnotnou podporu, tedy služby zahrnující vedle samotného centra podpory (help desk) či ticketingu také výjezdy servisních pracovníků do terénu.

Rešení CRM Týmu kombinující Dynamics 365 a Microsoft Power Apps lze navíc lépe přizpůsobit již zavedeným a optimalizovaným procesům – jak ukazuje i případ společnosti SVM Tech.

SVM Tech zvýšila díky Dynamics 365 produktivitu servisu o více než 30 procent.

SVM Tech s.r.o.
Špička na trhu měření hluku a vibrací

Společnost SVM Tech s.r.o. nabízí kompletní portfolio zařízení a služeb pro měření a analýzy hluku a vibrací od výrobců se zkušenostmi v oboru téměř 80 let.

 

Řešení postavené na Dynamics 365 umožnilo:

  • Využít platformu Dynamics 365 vedle obchodu také v servisní oblasti pro:
  • Zjednodušit a sjednotit veškerou komunikaci s pracovníky v terénuv terénu
    • Řízení servisních pracovníků
    • Zadávání servisních výjezdů
    • Zpracování servisních dokumentů
  • Usnadnit přístup k souvisejícím dokumentům a dalším materiálům servisu v elektronické podobě díky propojení s platformou SharePoint.
  • Zvýšit efektivitu a produktivitu pracovníků servisu v řádu desítek procent

 

 

Společnost SVM Tech s.r.o. nabízí již přes 30 let kompletní portfolio zařízení a služeb pro měření a analýzy hluku a vibrací. ARTEX Informační systémy pro SVM Tech navrhl a nasadil ucelené řešení Dynamics 365, zahrnující obchodní agendu i řízení servisu. To umožnilo výrazně zefektivnit práci a zvýšit produktivitu zaměstnanců.

Před rokem 2020 používala společnost SVM Tech kombinaci ekonomického systému (ERP) a kancelářských aplikací. „Potřebovali jsme zefektivnit práci, vyřešit situaci, kdy nám velké množství souborů v Excelu, Wordu či Outlooku vše komplikovalo. Hledali jsme proto nástroj, který by nám práci ulehčil a propojil vše s účetnictvím a objednávkami v ERP systému,“ říká majitel SVM Tech Radovan Zadražil.

V roce 2020 si SVM Tech vybrala pro nasazení Dynamics 365 jako dodavatele aktuální CRM tým ARTEX Informační systémy. „Důležité pro nás bylo zjistit, jaké možnosti moderní CRM typu Dynamics nabízí a co vše lze efektivně pokrýt. To byl jeden z hlavních důvodů volby CRM týmu ARTEXu coby osvědčeného dodavatele se zkušenostmi a referencemi,“ dodává Radovan Zadražil.

Všechny informace na jednom místě

„Dnes máme díky CRM všechny informace na jednom místě, lze dohledat cokoliv, kdykoliv. Jde o cloudovou platformu, takže i lidé kteří jsou v terénu mají vše po ruce. Proti dobám, kdy jsme používali ERP na lokálním serveru, jde o upgrade do 21. století,“ popisuje změny Radovan Zadražil. „Začali jsme s obchodní částí, servis ale ještě fungoval postaru – servisní případy jsme registrovali v ERP, tiskly se papíry a formuláře, které pak zákazníci podepisovali. Dalším logickým krokem tedy bylo, když už v CRM byla data o zákaznících a obchodu, převést do Dynamics i servisní agendy.“

Vzhledem ke specifickým potřebám a požadavkům servisu SVM Tech navrhl CRM implementační tým řešení servisní agendy, včetně servisních výjezdů, prostřednictvím Power Apps. „Efektivita a produktivita lidí narostla rozhodně v desítkách procent. V Dynamics si kliknu na zákazníka, zobrazí se mi celý jeho obchodní profil – co se fakturovalo za několik posledních let, jaké byly servisní případy, kontakty, komunikace, přiložené e-maily, nebo soubory uložené na SharePointu, který nahradil náš lokální datový server,“ vysvětluje Radovan Zadražil.

Dnes máme díky CRM všechny informace na jednom místě, lze dohledat cokoliv, kdykoliv.


Efektivita a produktivita lidí narostla rozhodně v desítkách procent.


ARTEX přizpůsobil řešení tomu, jak pracujeme. Nemuseli jsme postavit desítky let fungování naší firmy na hlavu.

 

 

Co o projektu říká SVM Tech

Každý obor je jiný a každá firma je jiná. Pro nás bylo obrovskou výhodou, že ARTEX přizpůsobil řešení tomu, jak pracujeme a nemuseli jsme postavit desítky let fungování naší firmy na hlavu. Nespoléhejte se jen na webové nebo powerpointové prezentace, hledejte reference, kontaktujte stávající zákazníky, ptejte se jich a pokud je to možné, chtějte vidět vše v reálném nasazení a provozu.

Ing. Radovan Zadražil,
majitel SVM Tech

    Máte zájem o bezplatnou konzultaci od některého z našich odborníků, kde vám pomůžeme vyhodnotit vaší situaci a navrhnout řešení přímo pro vás?
    Zaregistrujte se prosím zde.


    Chci konzultaci