Informace o zákaznících a jejich podpoře na jednom místě – v jediné cloudové platformě Je tak možné lépe sladit obchod i servis, zvýšit spokojenost zákazníků, snáze podporovat a řídit pracovníky v terénu a zvýšit jejich produktivitu.
Vždy aktuální data – pracovníci servisu mají vždy k dispozici aktuální data, ať už se nacházejí kdekoli, což výrazně zvyšuje jejich produktivitu a schopnost okamžitě reagovat na potřeby zákazníků.
Dobře fungující zákaznický servis – to je základem úspěchu většiny zákaznicky orientovaných organizací poskytujících ke svým produktům a službám plnohodnotnou podporu, tedy služby zahrnující vedle samotného centra podpory (help desk) či ticketingu také výjezdy servisních pracovníků do terénu.
Rešení CRM Týmu kombinující Dynamics 365 a Microsoft Power Apps lze navíc lépe přizpůsobit již zavedeným a optimalizovaným procesům – jak ukazuje i případ společnosti SVM Tech.
SVM Tech zvýšila díky Dynamics 365 produktivitu servisu o více než 30 procent.
SVM Tech s.r.o. Špička na trhu měření hluku a vibrací
Společnost SVM Tech s.r.o. nabízí kompletní portfolio zařízení a služeb pro měření a analýzy hluku a vibrací od výrobců se zkušenostmi v oboru téměř 80 let.
Použité technologie
Celkové řešení servisu je vytvořeno jako součást platformy Dynamics 365, lze jej však používat jako samostatnou Power Apps aplikaci v notebooku nebo mobilní aplikaci. Dané řešení využívá další nástroje Power platformy jako jsou Power Automate pro automatizaci činností a Power BI pro přehledný reporting.
Využít platformu Dynamics 365 vedle obchodu také v servisní oblasti pro:
Zjednodušit a sjednotit veškerou komunikaci s pracovníky v terénuv terénu
Řízení servisních pracovníků
Zadávání servisních výjezdů
Zpracování servisních dokumentů
Usnadnit přístup k souvisejícím dokumentům a dalším materiálům servisu v elektronické podobě díky propojení s platformou SharePoint.
Zvýšit efektivitu a produktivitu pracovníků servisu v řádu desítek procent
Společnost SVM Tech s.r.o. nabízí již přes 30 let kompletní portfolio zařízení a služeb pro měření a analýzy hluku a vibrací. ARTEX Informační systémy pro SVM Tech navrhl a nasadil ucelené řešení Dynamics 365, zahrnující obchodní agendu i řízení servisu. To umožnilo výrazně zefektivnit práci a zvýšit produktivitu zaměstnanců.
Před rokem 2020 používala společnost SVM Tech kombinaci ekonomického systému (ERP) a kancelářských aplikací. „Potřebovali jsme zefektivnit práci, vyřešit situaci, kdy nám velké množství souborů v Excelu, Wordu či Outlooku vše komplikovalo. Hledali jsme proto nástroj, který by nám práci ulehčil a propojil vše s účetnictvím a objednávkami v ERP systému,“ říká majitel SVM Tech Radovan Zadražil.
V roce 2020 si SVM Tech vybrala pro nasazení Dynamics 365 jako dodavatele aktuální CRM tým ARTEX Informační systémy. „Důležité pro nás bylo zjistit, jaké možnosti moderní CRM typu Dynamics nabízí a co vše lze efektivně pokrýt. To byl jeden z hlavních důvodů volby CRM týmu ARTEXu coby osvědčeného dodavatele se zkušenostmi a referencemi,“ dodává Radovan Zadražil.
Všechny informace na jednom místě
„Dnes máme díky CRM všechny informace na jednom místě, lze dohledat cokoliv, kdykoliv. Jde o cloudovou platformu, takže i lidé kteří jsou v terénu mají vše po ruce. Proti dobám, kdy jsme používali ERP na lokálním serveru, jde o upgrade do 21. století,“ popisuje změny Radovan Zadražil. „Začali jsme s obchodní částí, servis ale ještě fungoval postaru – servisní případy jsme registrovali v ERP, tiskly se papíry a formuláře, které pak zákazníci podepisovali. Dalším logickým krokem tedy bylo, když už v CRM byla data o zákaznících a obchodu, převést do Dynamics i servisní agendy.“
Vzhledem ke specifickým potřebám a požadavkům servisu SVM Tech navrhl CRM implementační tým řešení servisní agendy, včetně servisních výjezdů, prostřednictvím Power Apps. „Efektivita a produktivita lidí narostla rozhodně v desítkách procent. V Dynamics si kliknu na zákazníka, zobrazí se mi celý jeho obchodní profil – co se fakturovalo za několik posledních let, jaké byly servisní případy, kontakty, komunikace, přiložené e-maily, nebo soubory uložené na SharePointu, který nahradil náš lokální datový server,“ vysvětluje Radovan Zadražil.
Použité technologie
Celkové řešení servisu je vytvořeno jako součást platformy Dynamics 365, lze jej však používat jako samostatnou Power Apps aplikaci v notebooku nebo mobilní aplikaci. Dané řešení využívá další nástroje Power platformy jako jsou Power Automate pro automatizaci činností a Power BI pro přehledný reporting.
Každý obor je jiný a každá firma je jiná. Pro nás bylo obrovskou výhodou, že ARTEX přizpůsobil řešení tomu, jak pracujeme a nemuseli jsme postavit desítky let fungování naší firmy na hlavu. Nespoléhejte se jen na webové nebo powerpointové prezentace, hledejte reference, kontaktujte stávající zákazníky, ptejte se jich a pokud je to možné, chtějte vidět vše v reálném nasazení a provozu.
Nastavení cookies: Aby web zůstal tak, jak ho znáte
Abyste na našich stránkách rychle našli to, co hledáte, ušetřili spoustu klikání a nezobrazovaly se vám reklamy na věci, které vás nezajímají, potřebujeme od Vás souhlas se zpracováním souborů cookies, tj. malých souborů, které se ukládají ve vašem prohlížeči.
Podle cookies vás na našich stránkách poznáme a zobrazíme vám je tak, aby všechno fungovalo správně a dle vašich preferencí.
Díky souborům cookies, které se ukládají ve vašem internetovém prohlížeči a nad kterými máte plnou kontrolu, si na našich stránkách ušetříte spoustu hledání a klikání:
Do vašich cookies si ukládáme informace například o tom, jaké souhlasy od vás máme, co vám můžeme zobrazit a co ne. Stránka si pamatuje třeba údaje, které jste zadali do online kalkulačky. Když pak přejdete na další krok nebo odejdete jinam a pak se zase vrátíte, nemusíte už začínat od znova. Když si prohlížíte stránku o tvorbě webových stránek a my vám zobrazíme reklamu, bude to pravděpodobně nabídka spolupráce při tvorbě webových stránek, nikoliv na službu, která vás v tu chvíli tolik nezajímá.
Kromě toho, že díky cookies proplouváte naším webem přijemněji,, zároveň pomáhají i nám: zjišťovat, co vás, naše klienty zajímá nejvíc, co naopak vůbec a co na našich stránkách zlepšovat.
Díky marketingovým cookies třetích stran vám můžeme připomenout nabídky, které jste si prohlíželi na našich stránkách, i jinde na internetu: na Facebooku, na Googlu nebo třeba na Seznamu. Když tyto cookies zakážete, reklam bude pořád stejně. Ovšem na věci, které vás nezajímají. Pro dosažení tohoto účelu může docházet k profilováni. Tyto cookies zpracováváme na základě vašeho souhlasu. Souhlas zde můžete kdykoliv udělit, či odvolat.
Díky těmto cookies vám na našich stránkách nabídneme především takové služby, které pro vás budou zajímavé, a naopak vás nebudeme obtěžovat s něčím, co už máte nebo to nepotřebujete. Na základě informací, které o vás pomocí těchto cookie získáme, přizpůsobíme obsah našich stránek. Pro dosažení tohoto účelu může docházet k profilováni. Tyto cookies zpracováváme na základě vašeho souhlasu. Souhlas zde můžete kdykoliv udělit, či odvolat.
Čím víc lidí má statistické cookies zapnuté, tím lépe můžeme naše stránky vyladit. Třeba tak, že hojně navštěvované části stránek přesuneme hned na hlavní stránku a ušetříme tak hledání ostatním návštěvníkům. Díky nim jsme schopni zjistit odkud k nám lidé přicházejí, na co klikají, jak dlouho u nás zůstávají apod. Zpracování statistických cookies je našim oprávněným zájmem. Proti tomuto zpracování zde můžete uplatnit námitku a zastavit jejich zpracování.
Tyto cookies jsou nezbytné kvůli správnému fungování, bezpečnosti, řádnému zobrazování na počítači nebo na mobilu, fungujícímu vyplňování i odesílání formulářů a podobně.. Technické cookies není možné vypnout, bez nich by naše stránky nefungovaly správně.